Rekonstrukce mostu o 8 polích na silnici I/14 celkové délky 229,22 m a šířky 14,90 m. Překonávanou překážkou jsou 2x místní komunikace, komunikace III/3161, elektrifikovaná železniční trať a vodní tok Tichá Orlice. Rekonstrukce mostu byla provedena za provozu po polovinách a spočívala v odstranění vozovkových vrstev, zádržného systému, říms, spřažené desky nosné konstrukce, mostních dilatačních závěrů, závěrných zdí, křídel a přechodových oblastí mostu. Byla provedena doplňková diagnostika zainjektovatelnosti kabelových kanálků předpínací výztuže a poté provedeno jejich doinjektování. Postupně se zhotovila nová kotvená spřažená deska NK, závěrné zdi, přechodové oblasti, osadily se mostní dilatační závěry, hydroizolační souvrství mostu, římsy, ochrana izolace mostu z LAS a vozovkové vrstvy z asfaltobetonu. Na římsu se osadilo mostní svodidlo, zábradlí se svislou výplní, ochrana proti ostřiku a rovněž protidotyková zábrana v místě nad železniční tratí. Původní celá spodní stavba a nosná konstrukce byla celoplošně sanována a opatřena sjednocující stěrkou. Na podhled NK bylo namontováno podélné potrubí zajišťující odvodnění mostu. Celková kubatura betonu římsy 250 m3, vyrovnávací deska NK 815 m3. Plocha izolace mostu 3 336 m2, ochrana izolace z LAS 2 663 m2, plocha provedených sanací 5 220 m2, délka osazeného zábradlí 458 m, délka svodného potrubí odvodnění mostu 457,5 m a délka mostního svodidla 464 m. Každý z uvedených zhotovitelů provedl polovinu mostu, přičemž část provedená společností MADOS MT s. r. o. byla nepatrně delší.
Zhotovitel: MADOS MT s. r. o. (54,13%), Chládek a Tintěra, Pardubice a. s. (45,87%)
Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Pardubice
Realizace: 4/2016 – 11/2016
Cena prací: 28,56 mil. Kč