Tato stavba řeší problematiku zkapacitnění komunikace I/37 v intravilánu města Pardubice od prostoru MÚK Palackého až ke křižovatce MÚK Závodiště a to rozšířením stávající dvoupruhové komunikace I/37 na komunikaci čtyřpruhovou, dělenou středním dělicím pásem. Dála byla rozšířena rampa MÚK Závodiště také na čtyřpruhové uspořádání vč. rozšíření obou stykových křižovatek, dolní křižovatka MÚK Závodiště byla upravena na velkou okružní křižovatku. Stavba dále řeší stezky pro cyklisty a pěší, 2 silniční mosty přes tratě SŽDC, prodloužení podchodů vč. ramp pro pěší, 4 opěrné zdi, přeložky inženýrských sítí a likvidaci kontaminačních a pyrotechnických zátěží atd. Mostní objekt SO 201 realizovala společnost MADOS MT s. r. o., kdy po demolici stávajícího mostu nad elektrifikovanou tratí byl na velkoprůměrových pilotách založen most nový s nosnou konstrukcí z ocelových nosníků se spřaženou ŽB deskou délky 29 m. Objekty SO 202, SO 203 a SO 204 realizovala společnost M – SILNICE a. s.
Zhotovitel: Společnost M-SILNICE, EUROVIA A MADOS – Trojice II. etapa
Podíl M – SILNICE a. s. 41,4%
Podíl EUROVIA CS a. s. 37,2%
Podíl MADOS MT s. r. o. 21,4%
Objednatel: Ředitelství silnic a dálnic ČR, Správa Pardubice
Realizace: 03/2015 – 02/2018
Cena prací: 368,25 mil. Kč